GOD FORTSÄTTNING




Ville bara titta in och önska er en god fortsättning! Vi har firat jul på landet hos min mamma och det är alltid lika härligt att lämna storstaden för lite lantliv och frisk luft. Det har blivit mycket matlagning och blompyssel för att inte tala om ätande. Mellan varven har vi spelat sällskapspel, gåt på promenader och annat som hör julledigheten till. På juldagen fick jag äntligen tid att snickra ihop en ram så att jag kunde påbörja min väggbonad som jag så länge velat göra. Det här med vävning alltså - hur kul som helst! Den ljusa ullen got tyvärr slut så jag måste införskaffa mer nästa gång jag har vägarna förbi Filtmakeriet. Nu väntar ett par dagars jobb och sen lite mer ledigt över nyår.

Bakom kulisserna händer det spännande grejer och 2016 blir året då det kommer bli lite förändringar här på bloggen. Ni kommer snart att få veta mer. Tills dess önskar jag er god fortsättning och gott nytt år!