ZETAS JUL 2015













I lördags var jag inbjuden till Zetas för att äta frukost och titta på deras julskyltning. Det var en kall grå novembermorgon med regnet hängande i luften. Fredagskvällens tragedier satt som ett spännband runt bröstet men värmen som Viktoria, Rickard och alla deras anställda spred var precis vad som behövdes. De hade fyllt butiken och trädgården med juldekorationer. Grönt i olika nyanser med inslag av puderrosa. Nejlikor och amaryllis. Jag älskar nejlikorna de hade gjort girlanger av och alla vackra kransar de bundit av eukalyptus, gran eller nypon. Inspirationen var på topp när jag lämnade Zetas nästan två timmar senare. I år ser jag verkligen fram emot att få göra jul här hemma. Kan jag vänta till första advent gör jag det bra. Har ni vägarna förbi Stockholm tycker jag definitivt att ni ska svänga förbi Zetas! Titta in hos Victoria för att se fler bilder från morgonen. 


Etiketter: , ,